dinsdag 20 juni 2017

Uitdaging #5

Goeie middag Fröbelaars en Fröbelaressen.
Terwijl het zonnetje hoog aan de hemel staat, en ontzettend zijn/haar best doet, om ons (normaal) zo koude kikkerlandje een beetje te verwarmen, starten we vandaag gewoon weer met een niuewe challenges.
Dit mooie weer is niet zo goed voor mijn fröbel- en blog gedrag. Maar ik heb wel een voorbeeld kaartje voor jullie gemaakt.

Op de eerste foto zien jullie het voorbeeld van de makers.





En dit is wat ik ervan heb gemaakt.





Nu is het aan jullie.
Neem allemaal de boekjes lekker mee naar buiten, en laat je creativiteit de vrije loop.
Voor de echte durfal heb ik een klein prijsje.


Weet je nog niet helemaal wat de bedoeling is. De regels kun je vinden in het tabblad boven aan de pagina.



4 opmerkingen:

  1. Hoi Renate,
    Ik vind jouw uitvoering vele malen mooier dan het origineel!
    Ga weer proberen mee te doen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit super leuk gedaan. Je moet maar op het idee komen. Ik doe weer mee hoor. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg gaaf gedaan, leuk zo'n tissuebox voor een man. Ik hoop dat er deze maand weer meer deelnemers zijn.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan mijn kaartje niet linken bij je Renate. Ik dacht toch dat het tot 20 augustus kon.Ik heb hem in ieder geval vandaag op mijn blog gezet.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen