dinsdag 24 oktober 2017

Nieuwe uitdaging. #8

Leuk dat jullie weer even lang komen.
We gaan weer van start met een nieuwe uitdaging, en natuurlijk heb ik weer een voorbeeldje voor jullie.




En een fotootje van het origineel.



Er zijn een paar regeltjes. Deze zal ik hieronder nog even laten zien.

- Het kaartje moet nieuw zijn.
- Laat ook een fotootje zien het originele kaartje, zodat ik kan zien welke eigen draai je eraan hebt gegeven.
- Ik zou het leuk vinden als je een linkje plaatst naar deze uitdaging.
- Er kunnen altijd nog wat volgers bij. Als je nog geen volger bent, wordt dan volger van deze blog.
- Er zit geen limiet op het aantal inzendingen, en het is geen probleem als je met andere challenges meedoet.

Het aantal deelnemende kaartjes loopt heel langzaam op, dat is natuurlijk wel super leuk.
Doen jullie ook deze keer weer gezellig mee?


8 opmerkingen:

  1. Ha Renate,
    Ik heb deze Hobbykaart ook. Nou moet ik toch echt weer eens meedoen. Hopelijk denk ik er over twee weken ook nog aan..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er een hele leuke kaart van gemaakt Renate!
    Ik probeer weer mee te doen hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben geloof ik niet de enige die dat boek had, bij mij zijn ze al klaar. Ik ben verrast wat je er van gemaakt hebt. Leuk en origineel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke voorbeeldkaart. Mijn kaart is in de maak :)
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super leuk voorbeeldkaartje.
    Prachtig gemaakt Renate.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er een geweldig leuke eigen draai aan gegeven,doe weer mee en zal het ook proberen. Groeten van Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk voorbeeld! En het is me al weer gelukt. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke voorbeeldkaart, echt mooi gedaan met het fototoestel.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen