donderdag 23 maart 2017

Geheugensteuntje, Uitdaging #2

Met nog een dikke week te gaan, voor mijn 2e uitdaging, is het weer even tijd voor een geheugensteuntje.
Inmiddels zijn er al een aantal waaghalzen, die de uitdaging zijn aan gegaan, maar er is nog genoeg ruimte voor een paar extra deelnemers.
Uiteraard ben ik zelf ook weer in de weer geweest voor jullie, en heb ik een voorbeeldkaartje gemaakt.


Dit is een fotootje van het origineel.




Hier zien jullie hoe ik er mijn persoonlijke draai aan heb gegeven.



Hopelijk heb ik jullie nog een beetje inspiratie kunnen geven. 
Ik heb een paar keer de vraag gekregen over het aantal kaartjes dat je kan inzenden. Hier zit geen limiet aan vast. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. 

Tot snel.

6 opmerkingen:

  1. Leuk hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk hoor! Ik heb er al 2 gemaakt, komen normaal gezien volgende week op mijn blog.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nummer drie is ook af, een en drie staan vandaag op mijn blog (http://creanancy.blogspot.com/2017/03/bijna-kant-en-klaar-kaartjes-1.html), dinsdag nummer 2...

      Verwijderen
  3. Heel mooi Renate....veel mooier dan in het boek!
    Ik heb mijn kaartje vandaag geplaatst.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik laat deze keer de meijes kaartjes zien. Hopelijk vergeet ik het niet...
    Leuk je eigen kaart!

    BeantwoordenVerwijderen