woensdag 17 mei 2017

We hebben een winnaar!!!! Uitdaging #3






Helaas waren er deze ronde maar 2 deelnemers. Zij hebben de echte durfal in hun los gelaten.
Daarom heb ik besloten dat ik zowel Carla als Angelique een prijsje ga opsturen.

Dames, jullie mogen mij een mailtje sturen met jullie gegevens, dan zorg ik dat er een creatief prijsje jullie kant op komt. ( renatevanthuijl@ziggo.nl )

Morgen gaat er weer een nieuwe challenge van start.
Dus haal allemaal de boekjes weer uit de kast, en laat de durfal in je los.

-xies- Renate.




3 opmerkingen:

  1. Dank je wel Renate dat je ons allebei een prijsje stuurt. Ik heb je een mail gestuurd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat er deze keer bijna geen inzendingen waren, volgende keer beter.
    Lief van je dat we allebei een prijsje krijgen, dank je wel.
    Ik zal je meteen een mailtje sturen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was me helaas niet meer gelukt Renate! Maar mijn voornemen is nu weer mee te doen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen