donderdag 22 maart 2018

Start, Uitdaging #12

Hey allemaal.
Zijn jullie er weer klaar voor.
We gaan weer starten met een nieuwe uitdaging. Ik hoope dat jullie weer met net zo veel enthiousiasme meedoen als de vorige keer.

Natuurlijk heb ik weer een voorbeeldje voor jullie gemaakt.
Deze keer ben ik in mijn bak gedoken waarin ik nog wat 'oude' blokken met designpapier heb zitten. Er zaten nog een paar leuke papiertjes tussen die perfect aansluien bij het thema van dit kaartje.








Dit is een fotootje van het origineel.


Heel veel suc-6 allemaal. 
Ik kijk enorm uit naar al jullie mooie en leuke bijna kant en k(l)aartjes.
Ben je nieuw hier, lees dan even de paar kleine regeltjes boven aan de pagina bij 'Zo werkt het'


7 opmerkingen:

  1. Wauw wat een prachtige kaart. Zeker veel mooier dan het origineel
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd! Ik ga zeker weer meedoen! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende voorbeeldkaart en ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk modelletje ook en natuurlijk veel mooier dan het origineel.
    Ik ga deze maande weer meedoen!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk gedaan, Renate! Mooi kaartje geworden (dat dp heb ik ook nog liggen :-))
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Renate,
    Ik vind dit zo'n leuk idee van je!
    Ik heb ook immens veel oude boeken liggen (van mn oma gekregen).
    Tof dat je dit doet.
    Ook ik denk elke keer weer... goh ik moet er eens wat meer mee doen.. helaas blijft het nog bij dat denken.
    Ik ben vanaf nu volger dus wie weet helpt deze reminder dan ook meer om het weer eens te bekijken.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen