woensdag 22 februari 2017

Even een geheugensteuntje.

Dank jullie allemaal voor de enthousiaste reacties op mijn  uitdaging. Kei leuk dat ik jullie heb kunnen inspireren, en er is zelfs al één durfal die een kaartje heeft toegevoegd.

We zitten op de helft van de eerste uitdaging, dus daarom heb ik nog een geheugensteuntje voor jullie. Tot en met 28 februari mogen jullie je kaartje nog toevoegen. Red je dit niet... Geen probleem. Ik wil deze uitdaging graag voortzetten, en dan start ik in de eerste week van maart met een nieuwe uitdaging, deze zal tot het einde van maart duren. Dan hebben jullie iets meer tijd om je hobbydomein af te speuren naar een bijna kant en k(l)aartje.




Ik ben weer lekker creatief in de weer geweest met één van mijn boekjes.

Ik zou het super leuk vinden al er nog een paar kaartjes worden toegevoegd.
Laat de durfal in je los, en ga de uitdaging met me aan.

6 opmerkingen:

  1. Muzikaal leuk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook schitterend Renate!
    Ben blij dat de uitdaging niet bij 1 blijft...... ben bij de volgende zeker weer van de partij!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk kaartje voor een muziekliefhebber!
    Het zal me waarschijnlijk niet lukken voor het einde van de maand, maar ik hou het in de gaten hoor!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn kaartje ligt klaar....ik moet nog een goed moment zoeken om hem te plaatsen. Jouw kaartje is prachtig Renate!
    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een mooi verbouwd kaartje, hihi en zo te zien is het niet zomaar klaar, toch wel een hoop veranderd, mooi hoor. Ik hoop ook nog tijd te vinden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er weer leuk uit Renate!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen