zondag 22 april 2018

Winnaar Uitdaging #12 & Start Uitdaging #13

Goede avond allemaal.
Deze avond hebben we 2 vliegen in 1 klap. Zometeen ga ik eerst de winnaar bekend maken van Uitdaging #12, en daarna gaan we meteen verder met een nieuwe Uitdaging.






Gefeliciteerd Joanne. Je mag me een e-mail sturen met je gegevens, Dan zorg ik ervoor dat er zo snel mogelijk een prijsje jou kant op komt.
renatevanthuijl@ziggo.nl


En dan gaan we nu snel verder met de volgende uitdaging. Natuurlijk heb ik weer een voorbeeldje voor jullie gemaakt. Vanmiddag heb ik heerlijk aan de tuintafel zitten freubelen. Deze bijna kant en k(l)aartjes lenen zich er perfect voor. Je hoeft niet je halve hobbykamer naar buiten te verhuizen om een kaartje te kunnen maken. 




Dit is het originele idee.


Doen jullie weer gezellig mee?
Ben je nieuw? Kijk dan even bij 'Zo werkt het' boven aan de pagina. Hier staan een paar kleine regeltjes waaraan je je aan moet houden.
Tot snel.
-xies- Renate.



5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Joanne en een mooie voorbeeldkaart Renate.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te winnen!! Jammer dat er zo weinig deelnamers waren.... Wat een gave kaart heb je gemaakt! Zoveel mooier dan het origineel! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Joanne!. Mooie voorbeeldkaart Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Joanne!
    En de voorbeeldkaart is weer zo leuk Renate!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Renate! Ik ga weer meedoen hoor! EN Josje heeft ook al meegedaan. Ik heb bij haar geschreven dat ze nog niet gelinkt heeft....

    BeantwoordenVerwijderen